Att komma hem ska vara en schlager.

Ni anar inte hur mycket roligare fotboll är när man kan springa utan att dö. Idag kändes det som om allergin inte strulade speciellt mycket, endast konditionen. Jag föredrar det sistnämnda, det går att övervinna med envishet.

Nu sjunger Polens lilla nippertippa deras bidrag till Schlagern, jag har ännu inte riktigt förstått om det är på engelska eller inte. Mycket spännande.

Eftersom vi har haft folk utifrån som byggt om godisavdelningen så måste jag jobba några timmar extra imorgon och ordna upp deras idiotiska påhitt. Extra pengar till Petra för enkelt och onödigt jobb. Tack!?

Jag börjar känna sug efter innebandy nu igen, det gick snabbt. Ibland skrämmer mitt eget huvud mig eftersom jag för bara några veckor sedan var helt övertygad om att jag spelat min sista match.

Teater är det på tv nu, jag ska roa mig med det en stund till och sedan köra en omgång pilates.
Rubriken är världens mest skruvade bok. Men jag gillar den. Tror jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits