Måndag är nog min dag

Sovmorgon och lagom mycket degande och sedan jobbet.
Lagom lång dag. Skapligt med kunder. Andra som gör bort sig.
Helt perfekt.

Dessutom fick jag nya schemat idag och det är endast två veckor kvar tills jag kan roa mig med lite nya arbetsuppgifter och det är skönt.

På vägen hem så kände jag lukten av nyklippt gräs. Det första säkra tecknet på att mina värsta allergiska besvär är över för iår, nu är det inte långt kvar innan mina lungor fungerar som de ska igen.

Jag lyckades fiffla med mina tider så jag kan träna båda fotbollsträningarna den här veckan.

Ibland känns livet enkelt som en paj. Oftast på måndagar, jag älskar måndagar.


Kommentarer:
Postat av: Eva

Mina allergier håller på hela sommaren, jag får allergi-attacker av nyklippt gräs också :/

Postat av: Eva

Jag är också allergisk mot jordgubbar, men jag brukar äta några ändå :P Jag får ändå bara eksem, jag dör ju inte av dom :D

2008-05-20 @ 10:25:41
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits