Att unna sig något gott en måndag.

Uppdateringen om cupen kommer så småningom, jag måste få smälta det hela lite.

Trött som en bäver är jag, men har endå vart relativt pigg idag. Ett plötsligt prov i naturkunskap fick igång hjärnan. Sånt är spännande. Traskade iväg på en håltimme och köpte en scrub på apoteket. Detta innebär att ikväll efter träningen kommer jag ägna en lång stund i badkaret. Har planerat in en riktigt lugn stund med allt från god lektyr till mysbelysning. Halvkrassligt är att detta kommer bli efter klcokan 22 och att jag förmodligen kommer vara lika slut imorgon som idag. Men det får man ta, jag är ju endå aldrig pigg om dagarna, det handlar bara om mer eller mindre trött. Uttråkad kanske?
Börjar bli aningen förväntansfull inför allt mer eller mindre roliga saker som kommer framöver iår.

Några datum att se fram emot i April:
10 April - DIF
13 April - Amazon, innebandyfest
14 April - Utgång, Elin 18
21 April - Åland, cup.



Kommentarer:
Postat av: Pillan

Petra, jag vill ha massor med fler uppdateringar när det gäller din blogg. Minst tre inlägg om dagen! =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits