Smått och gott.

Geografi var det ja, tänker börja med att städa lite i rummet. Det ser för taskigt ut just nu.

Fick Aftonbladet med alla bilagor av pappa idag, han vet att jag tycker det är lite lagom läsning under tiden man springer runt och donar i köket eller tar en kopp kaffe. På lotten man fick med i Kryss-bilagan vann jag 10kr. Pernillas och min första lott-vinst. Det är grejer det.

Har hört att det är en Roadtrip på gång i sommar också. Inte helt fel.

Har dessutom bestämt mig för att faktist åka på Hultsfred även iår. Får helt enkelt jobba lite mer, både på Ica och hemma.

Nej, Dammsugaren. Here I come!


Kommentarer:
Postat av: Pillan

haha, första lottvinsten! ;) Själv vann jag ingenting på den där jäkla femmanlotten. I helgen ska du coh jag gå lida, sen ska vi spela skrapbingo! =)

2006-04-17 @ 22:16:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits