Humör?

Det är dumt att skriva inlägg på fyllan men nu gör jag det endå. Därför är jag gravt koncentrerad på att inte göra några missar och kommer att kolla sjukt många gånger. Imorgon ångrar jag mig iallafall.

Skitsnack är det värsta jag vet och att få höra några väl valda ord på en tjejtoalett om en själv gör en på förbannnat dåligt humör. Men jag tänker inte konfrontera, han är min vän och det kan förstöra så mycket.

Jag är nog lite svag för Den där men idag valde jag att vara smått onåbar, några leenden och ett par charmiga meningar var allt han fick. Så kan det gå. Jag är som vanligt svag för jakten, själva fångsten är i och för sig förbannat läcker men jag tycker det är ganska roligt på det här viset. (Nu ska jag dricka lite vatten och fundera över hur jävla dum jag egentligen är)

Jag försöker inte sno folks pojkvänner, jag lever för fan nästan i celibat för att slippa sånt skitsnack.
Jag är inte för full jämt, då hade jag inte kunnat stava.
Och sist men inte minst, jag är inte någon jävla slampa som tar allt jag får.

Förstår inte varför jag tar åt mig, jag är aldrig på folks pojkvänner och jag tar inte allt jag får. I ärlighetens namn så hade jag haft fullt upp isåfall och knappast haft tid att ens reflektera över den här brudens svartsjuka uttalanden. Fan så meningslöst. Var du tvungen att förstöra min kväll?

Vatten, sminkborttagning och en god natts sömn. Imorgon börjar stressen.

Kommentarer:
Postat av: Negern

Allså jag blev riktigt upprörd. Men du är långt ifårn allt det där och det tycks du ju veta så all heder till dig. Ha det så bra i Bulgi, och jag vet i alla fall en kankse två negrer som kommer att sakna dig otroligt mycket.

2006-07-30 @ 14:17:29
Postat av: Pillan

Detta måste diskuteras. Jag är upprörd.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits