Konserter.

Tilda tyckte det var komiskt att jag lyckades att inte nämna någon konsert under förra inlägget. Det ska jag därför göra nu. Inte The Sounds eller Lena PH som jag såg på festivalen dock.

Jag och Pernilla var på Lars Winnerbäcks turnepremiär i Linköping i torsdags. Vi valde att sitta en bit bak, där man såg hela scenen, och bara njuta av stämningen och musiken. Folk i alla åldrar var där och alla kunde varenda textrad. Extas blev det när han spelade Stort Liv, som är en av de nyare låtarna.
Riktig kanondag och suverän konsert.

Den dagens idiot var helt klart den överförfriskade mor som hade med sig sitt barn.
All heder åt den fenomenale nyktre mamman som tog hand om både sin egen och den andres unge.


Kommentarer:
Postat av: Tilda

oj oj , nu vet jag att det går att påverka denna värld, eller iallafall din blogg. haha.

konserten verkar ha varit kanon, och att sitta längre bak och njuta låter toppen!

Postat av: Johan

Drag på Stort Liv? Låter obekant :S

2006-07-12 @ 12:53:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits