Sista lediga dagen på hemmaplan.

Jag har lyckats få lite färg idag, men jag har även lyckats bränna hårbotten. Det är inte alltför skönt.
Tillsammans med en fjuttig glasbit i foten, lite blåsor på handen efter ett kaffe-missöde, skoskav och nu hårbotten så skulle man kunna tro att detta inlägg bara skulle bli gnäll, men det ska vi väl försöka undvika.

Dagen har varit perfekt, solen skiner och då är det svårt att få mitt humör att sjunka. Större delen av dagen har jag legat på studsmattan och läst. Men jag har också hunnit laga god mat, tagit promenad och hämtat ut mitt paket från CDON. Mina efterlängtade böcker är här, förmodligen blir det Manson eller Paris självbiografi efter jag läst klart HP. Det var förövrigt på tiden att jag köpte Marilyn Mansons bok, har haft tankar på det enda sen den släpptes. Jag hade en period då jag bara lyssnade på den mannens musik och har sett honom två gånger live. Nyfikenheten tog överhand och jag kände att det var dags.
Varför jag köpte Paris biografi kan jag inte riktigt svara på, men jag räknar med att den ska vara läsvärd eller åtminstone komisk.

Nu ska jag slänga in mina nytvättade kläder i gaderoben och sedan ta ännu en promenad. Efter det bör jag överväga att packa väskorna inför Linköping (Winnerbäck) & Borlänge (Peace & Love). Jag hatar att packa.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits