Ödmjuk? Inte idag.

Folk borde ägna mer tid åt att skryta och tala om hur man verkligen mår.
Hur ska man kunna växa upp med gott självförtroende när vi är uppfostrade att säga det folk vill höra?

"Hur mår du?"
Man kan ha en hjärnhinneinflammation, man bör endå svara. - jodå, bara fint. Själv?

"Är du bra på det?"
Är vi svenskar bra på någonting? - Njääääe sådär. Eller jovars, fast det finns ju dem som är bättre.

Ni kan räkna med ett helt skrytinlägg från min sida inom närmaste tiden. Alla bör lyfta fram det man är enormt bra på och vara stolt över det.

Min tur att skicka en utmaning till övriga bloggare.
Jag törstar efter att läsa ett inlägg om allt ni är bra på, skryt på och tala om för mig när det är skrivet.
Jag vill veta att Vi kan annat än att klaga!

Pernilla, Josefina, Negern, David, Tilda, Sebbe,Forss och alla mer eller mindre anonyma läsare. Skriv!

Kommentarer:
Postat av: Humble servant

Helt riktigt!
Kör på bara!
Krossa jantelagen!
Jag är på din sida!
//Humble S

Postat av: Tildan

fy jäklar vilket svar du har fått på din utmaning nu! undra om någon kommer att orka läsa det ...

förresten missade du att utmana William, han ska skriva svar ikväll påstår han! (willman.blogg.se)

2006-06-06 @ 14:31:51
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits