Fundersam & aningen besviken.

Jag har alltid brytt mig föga om skitsnack som handlar om mig. När det på omvägar kommer fram till undertecknad kan man egentligen inte göra annat än att skratta åt att människan i fråga är såpass mentalt svag att han/hon inte kan säga det direkt till mig.

Det jag fick höra idag gjorde mig dock lite konfunderad och jag tappade all respekt jag tidigare haft (Kan inte påstå att det var överdrivet mycket, men ett uns fanns det iallafall) för denna människa. Att som lärare uttrycka sig om en icke närvarande elev tycker jag är svagt. "Petra är en konstig människa"

Okej. Det är en kommentar som jag nästan blir stolt över och jag har faktist inte en aning om hur den var riktad. Jag var trotsallt inte närvarande.

Men det skrämmer mig att denna lärare i två år framöver ska undervisa mig i Ledarskap.

Personligen tycker jag att det är en mening som riktigt skriker ut "Jag snackar bara en massa skit och gör inte likadant själv".

Det är riktigt inkompetent av denna lärare att säga en sådan sak utan att jag själv kan vara där och uttala mig i frågan. Jag hade sett fram emot att lära mig mycket under lärarens lektioner (Var anledningen till varför jag valde just denna idrottslinje), men plötsligt så förlorade han hela sin trovärdighet och jag lär ha svårt att se honom som en bra kunskapskälla.


Kommentarer:
Postat av: Helena

Jag tycker att du ska ta det som en komplimang! :-)Tänk vad tråkigt om han hade sagt "Petra är den normalaste person jag vet"... Men visst är det dåligt att nån i den ställningen går runt och pladdrar på det viset, förstår att du tappade respekten.
Tack för att du tittar in hos mig, förresten!

Postat av: Johanna

Tackar tackar, jag är rätt nöjd själv.

Vilken lärare förresten.

2006-05-03 @ 09:28:10
URL: http://headmusic.blogg.se
Postat av: Pillan

For your information så gick jag nyss ut på msn bara för att du klagade, men neeejdå, inte var du inne. Vad ska jag ut på msn och göra förresten?

2006-05-03 @ 13:14:35
URL: http://obeskrivlig.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits