gul, gul, gul, klapp, röd, röd.. LILA! Donky Konga..

Mitt humör sjönk snabbare än en sten i floden. Pappa är tjurig som en oxe och mamma har betalat in en räkning åt mig. Det sista kan låta snällt, men när jag senaste månaden tjafsat med Fujifilm som en galning över just den räkningen och hon går och betalar den så knäckte det hela min vardag.
Nu har vi alltså betalat mina kort två gånger och jag fick skapligt med skit av familjen. Trött blir jag.

I övrigt så måste jag säga att spinningen gick ruggigt bra idag och att hallträningen föll sig relativt lyckat. Med match igår och en timme på cykeln idag å kan man inte kräva att alla passningar ska sitta som ett smäck. Imorgon har jag massor att göra så nu tänker jag ta ett skönt bad och sedan slumra.

Hoppas ingen är jätteledsen över att jag även denna vecka hoppar över Tjejsnack. Frågorna är inte så roliga, de handlar om husdjur. Jag är rädd för de flesta husdjur, har en galen hund som heter Larson, mitt första djur var en vandrande pinne (Den slängde farmor ut från balkongen när hon var djurvakt, den satt på salladsbladet hon så vänligt bytte ut), i mitt nästa liv vill jag inte vara något djur. Fast risken finns att jag blir en dyngbagge. Där har ni snabba svar, kändes det kul?
Anade det.

Kommentarer:
Postat av: nathalie

det är lugnt. det blev ju fint i alla fall :)

2006-11-28 @ 08:20:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits