Jag ber om ursäkt.

Eftersom det alltid lyckas komma upp och eftersom folk älskar att hacka på mig så är det väl bäst att jag ber om ursäkt.

Jag är hemskt ledsen att jag inte har haft tid över att ta körkort än, även om jag kört ett par lektioner och klarat teorin så ber jag om Er förlåtelse för att jag faktist är dålig på att köra bil.
Ledsen att jag inte är beredd att skyffla jobbet, F91, Damlaget, utlandsresorna, elevrådsstyrelsen, skolan, skoltidningen etc åt sidan för att lägga all energi på att bli en god bilförare.

Kanske är detta något som känns bra att hacka på mig för eftersom jag är lyckad som person i övrigt?
Avundsjuka? Jag tror tamefan det.

Ha en kul kväll, jag ödslar ingen mer energi på fjantiga påhopp.

Kommentarer:
Postat av: Elin

Oh jag håller med. Det där jävla körandet skapar bara en massa problem när det tar all tid. Fuck körkortet. Vi åker med negern!!

2006-10-16 @ 09:10:05
Postat av: Petra

Petra. Elle rhur eller går. Hatar bilar.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits