Håltimmar i ett nötskal

Tröttheten nådde oanade höjder imorse och det var riktigt tungt att ta sig upp till Idrottsledarskapen. Att ha en lektion som är så kort på fredag morgon, och efter det ha en håltimme på tre timmar, inför dagens sista lektion är på inget sätt idealiskt. Vad jag ska roa mig med fram till historian är för mig en gåta. Kanske somnar jag en stund här i elevrådsrummet, kanske går jag iväg och beställer lite körtider. Det vore det absolut smartaste för att slippa ångest nu under helgen, men jag vet inte. Jag får trotsallt inte köra med min medecin i kroppen.

Ikväll ska vi äta nachotallrik och kika på några vänneravsnitt. Är folket på dåligt humör så går jag hem, jag vill inte slänga bort en fredagkväll när jag har så galet mycket grejer jag bör ha klart nu under helgen.
Det finns tonvis med meningslösa skolarbeten och dessutom har jag två fulla tvättkorgar att tvätta.

Min nya röda ullkappa är genomskön och jag frös inte det minsta imorse när jag traskade till skolan.
Man får vara glad för det lilla.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits