And off we go

Eftersom jag hade körlektion klockan åtta imorse så var jag uppe med tuppen och har hunnit med en hel del idag.
12.35 går tåget till Stockholm, väl där ska vi möta upp Thess och ta oss hem till henne. Senare ska vi sammanstråla med PeO och ta oss till Åland, imorgon börjar matcherna och jag är fortfarande väldigt tveksam till om jag kommer kunna spela någonting, men jag byter väl om till första matchen och ser hur det går. I värsta fall får jag sitta på bänken hela helgen. Öronen som jag haft problem med hela veckan har bättrat sig något, det gör numer bara ont i ett öra. Näsan är igentäppt så gott som hela tiden, jag hostar om nätterna och halsen känns sådär. Med andra ord kan det bli en rätt lugn helg för min del, trots turneringen.

Iallafall, nu ska jag städa och göra mig iordning och sedan bär det av. Hemma igen på söndag.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits