Sjung en sång för mig!

Dagens jobbdag är avklarad. Vaknade 13 minuter innan jag började och stämplade in två minuter tidigare än jag hade behövt. Nu efter några timmar har jag vaknat till liv och ska slänga mig in i tvättkonstens djungel. För mig är det snarare en liten dunge eftersom jag har hittat på egna regler. Sortera är att spilla tid och likaså mäta upp tvättmedel och dylikt, det blir lika rent iallafall och än så länge har jag inte lyckats missfärga något.
Jag ska även laga mat, eftersom magen kurrar, och ta en promenad, eftersom jag klättrar lite på väggarna just nu.

Imorgon är det paintball med jobbarkompisarna som gäller. Behöver jag tala om att jag är övertaggad?


Kommentarer:
Postat av: matilda

ooh.. jag vill också paintbolla ^¨,


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits