Melodifestivalen är ett hett ämne.

Hur kunde egentligen Uggla åka ur? Jag blir inte klok på det svenska folket. Min teori är att vi vanliga svenssons sitter och litar på att alla andra röstar och allt skumrask och småtjejer lägger ner en halv förmögenhet på telefonsamtal under lördagkvällarna. Kanske borde Darin ställa upp nästa år?

I en svag stund lovade jag emelie att om Darinpojken fortfarande är artist och framträder efter min 20årsdag så ska vi gå på en konsert. Det är endast elva månader kvar och lite orolig är jag.

The Ark är en favorit, fast jag är lite partisk så det är inte säkert att det för den delen är den absolut bästa låten. Den där tankebanan tänker jag inte vidareutveckla. Jimmy Jansson har en riktigt klatshig låt, klipper han håret så skulle jag kunna ödsla 9.90 på ett samtal. Cara Mia- Måns/ Idol-Måns/Let´s dance-Måns är sockersöt, lite för sockersöt. Vi ger grabben ett par år så kommer han vara guld, rent utseendemässigt iallafall. Fast vid det laget gör han väl som alla andra, kommer ut ur gaderoben.

Iallafall. Final på lördag och frågan är var och med vilka.


Kommentarer:
Postat av: Helena

Du har blivit taggad! Hoppas du har lust att anta utmaningen, skulle vara kul att läsa... Kolla min blogg för mer info. :-)

Postat av: Eliin

Jimmy Janssion har rykt...

2007-03-09 @ 09:52:53
Postat av: Eliin

Jimmy Janssion har rykt...

2007-03-09 @ 09:54:07
Postat av: ElinPelin

Pinne i ögat, jag är ruskigt taggad inför Lördag. Vart den än komemr hålla hus =)

2007-03-09 @ 09:57:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits