Saker som jag har puttat framför mig för länge

Det här blir en lista på saker jag måste göra snarast;

1. Traska iväg och få en annan sorts P-piller, dessa får mig att må illa.
2. Beställa nya tandläkartider.
3. Gå till doktorn och kolla om jag har Struma, inte för att jag tror det, men varenda läkare jag träffat de senaste tre åren har sagt åt mig att kolla upp det så det kan kanske vara på sin plats.
4. Diska
5. Vitlökslabb till NK, känns meningslöst, men det är den förmodligen inte eftersom den är med där.
6. Gå och fika hos mormor, har inte direkt dragit på det, men det bör bli av.
7. En jävla budget.
8. Träffa alla människor som jag träffar för sällan.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Haha, vitlökslabben.. Den har hängt med ett tag nu.
Jag behöver också göra en budget, jag är pank. Det var fyra år sedan sist som jag hade såhär dåligt med pengar. PLUS att jag var tvungen att tanka bilen.

Jag är ledig torsdag och fredag, ska vi försöka klämma in en spelkväll/filmkväll etc?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits