Vad är det för dag idag?

Måste få påpeka att jag idag har varit iväg och kört instruktionspass på gymmet och jag känner redan nu hur träningsvärken kommer smygande. För att tvinga mig själv att gå dit igen så har jag redan kostat på mig ett årskort för en mindre förmögenhet. Bara att köra på så fort värken har lagt sig alltså.

Jag börjar jobba om en timme, tycker det är fruktansvärt träligt dessa dagar då Karln jobbar 7-16 och jag jobbar 16-21.15. Träligt överhuvudtaget, med mina idiotiska jobbtider så blir det helt enkelt så att den lediga tid man får satsar man på att vara med Jimbo eller peta in ett träningspass. Känner hur vännerna glider iväg de veckor då det är intensivt på jobbet... mindre roligt.

Nu ska jag iallafall kissa, hitta lite hårspännen och en snodd och sedan traska iväg. Alltid skönt att hinna ta en kaffe innan man sätter sig i kassan. Jag hoppas lite på att jag bara har kassatid idag och att jag stänger med någon rolig människa, men det är väl föga troligt.

Nu låter det som om jag är lite bitter här, men det var längesen humöret var så bra som det är just nu. Tyvärr är jag lite hungrig, men jag får väl köpa en macka eller nåt. Fil kanske?
Jag ska även hitta någon som passar för att besvara min fråga angående vilken dag det är. Har på känn att det är onsdag, även om det känns som en torsdag.

Keep up the good work, folks!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits