Smått och gott.

Det där med att träningsvärken uteblev var positivt tänkande. Så fort jag kom igång igår och började röra på mig så känner man en bitande smärta i alla möjliga konstiga muskler. Det handlar inte om några stora, vanliga muskler som man kan lyckas få träningsvärk i på gymmet eller liknande. Nejdå, hela sidan, runt revbenen, någon konstig punkt i ryggen, utsida lår och dessutom i nacken. Fast det sistnämnda kan likagärna vara spänningsvärk.

Iallafall. Lång och lugn lördagsmorgon, snart blir det frukost på violenfiket, det enda nästan giltiga fiket i Flen.

Framåt kvällen blir det bio och libanesisk mat. Bör bli en riktigt lyckad dag.

Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag får handla på systemet. Vet inte om jag tycker det är överdrivet positivt, det är ganska skönt att skicka andra.

Jag har tandvärk också. Det har gått en månad på året. Första året som jag måste betala. Tandvärken måste gå över. Snarast.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits