Undvik att läsa detta om möjligt.

Tillslut tog jag tag i min måndag. Diskade upp så mycket som möjligt, slängde sopor, bytte tvättid, solade och snart är det dags för mat. Man får vara nöjd för det lilla, inom några timmar ska jag släpa mig till jobbet och jag håller tummarna för en dag med enbart kassatid. Man kan vara så skönt hjärndöd då och det passar mig utmärkt.

För övrigt så luktar jag ganska illa, men jag vet inte om jag orkar göra något åt det. Jobbskjortorna luktar satan iallafall. Bör försöka tvätta även dem på torsdag när dagen med stort T infaller. (torsdag, tvätt, tråkig, tovig, taktlös, tissel, tandkräm... Ja ni förstår)


Åh så fyndig jag är ibland. Stoltheten kväver mig.  


Kommentarer:
Postat av: Thess

Fyndig är fel ordval. Ibland är du sådär lagom torr som man får vara en måndag. Torr som ett mariekex.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits