Och en betygsdialog var avklarad

Eller om man ska kalla det korsförhör. Jag vet inte riktigt varför men dialogmomentet i varje kurs gör mig fruktansvärt nervös och jag kan inte hantera det. Allt låser sig. Det gjorde det inte bättre att gubben frångick mina uppdrag och ville diskutera och resonera om alla möjliga olika miljöproblem och diverse organismer. Jag tyckte att jag chansade mig igenom allt, men såhär en timme efteråt så känner jag att jag egentligen kunde svaren. Iallafall så fick jag godkänt och det räcker för mig. Någon större användning av mina betyg kommer jag förmodligen aldrig ha, dock så måste jag ha dem.

Nu ska jag ta en knäckemacka och ett glas cola och försöka bli människa igen.  

Kommentarer:
Postat av: matilda

Skönt att det är avklarat iallafall, bra gjort!

2008-03-26 @ 11:01:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits