2005

10 saker som jag minns med glädje
Hultsfred
Bulgarien
Midsommar i Västervik
Tisdagarna hos Elin
Nyår på Amazon
Sagostigen när vi firade Ida
Parken Zoo
Sjöstugan med Pernilla och Albin
Negerns student
Valborg hos Franzén

9 människor som lyst upp året
Pernilla
Negern
Elin
Albin
Josefina
David
Bo
Jonsa
Cilan

8 saker jag stört mig på
Dåligt engagemang på träningar
Småbarn i för mycket smink
Manliga hallåan på Tv4
Vissa kärlekspar som tror de är siameser
När man vart tvungen att upprepa saker
Tjat
De som inte kan acceptera att man inte gillar alla
Darin

7 känslor som inufunnit sig
Ensamhet
Gemenskap
Sorg
Oro
Glädje
Irritation
Avundsjuka

6 konserter som varit bra nog att förtjäna ett omnämnande (samtliga från Hultsfred)
The Ark
System of a down
Håkan Hellström
Cirqus Alfon
Lars Winnerbäck
Lars Winnerbäck

5 tråkiga händelser
Farmors förmåga att ligga på sjukhus i tid och otid
Sandis olycka
Vännernas bråk
Ryggproblemen
Cancer

4 ständiga funderingar
Hur många isotoper har Uran?
Hur lär man sig lyfta på ett ögonbryn?
Vad ska jag göra i framtiden?
Borde man aldrig bli kär?

3 användbara ord/uttryck
Lite relativt
Ruskigt
Rysligt

2 drömmar man minns
Bacon som rullar ner för en trappa och fortsätter rulla
Ständigt återkommande drömmen om folk som flyger ballong och som jag skjuter ner.

1 sista önskan detta år
Förhoppning om att 2006 blir ett mer muntert år med mindre problem.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

haha, du, jag och albin i stugan; Grilla med glöd! Klockrent. Aldrig mer gummibåt dessutom!

Postat av: asian handjob

{links:20

2007-03-20 @ 14:16:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits