Bom bom bom bom. (Triad)

Nu är det över. Jobbandet var långtråkigt, Maten var trälig, Tv-programmen sega, Släkten jobbig och dagen avslutades med att jag var fullkomligt sämst på poker.
Fortsätter med andra ord mitt ogillande angående Julen.

Det finns dock vissa saker som lyste upp min dag:
Marikas grymt roliga spel.
Min kamera.
Elin, Albin, Negern, David, Bo, Posse & Camilla.

Var morgondagen slutar blir spännande att se. Förhoppningsvis händer något roligt, i annat fall kommer jag ligga begravd i någon av de böcker jag håller på att maler igenom. (Änglar & Demoner, Nya författarskolan, Narnia, HP Goblet of fire)
Jag är ganska extremdålig på att läsa en bok i sender har ovetenskapliga studier visat & det får jag väl stryka under.

Kommentarer:
Postat av: David

Här är den lilla idén om framförhållning.
Du är född -88 och boken gavs ut samma år. Men det måste ändå bli små marginaler, eftersom orden man lär sig i början inte är så svåra, så har det säkerligen hunnit komma ut en ny ordlista där det ordet fanns med, när du började prata. Så när du blev äldre så hade du det ordet/egenskapen(?) med dig redan. Så blev det inte för mig. Jag har vart tvungen att försöka (utan framgång) lära mig det efteråt. Hoppas du hängde med i förklaringen :) Är dock lite besviken att du som den Allvetande skulle fråga mig den frågan :P

2005-12-25 @ 02:18:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits