Lyktstolpar med mystiska skakningar.

Alla som någongång suttit i min lilla datagaderob* vet att det finns en lyktstolpe precis utanför.

Satt förundrad och kollade på den för en stund sedan. Helt otroligt hur en stolpe kan skaka så mycket utan speciellt mycket vind.

En minut gick. Stolpen skakade.

Två minuter gick. Stolpskakandet nådde oanade höjder.

Tre minuter gick. Det avtog lite, men skakade fortfarande.

Fjärde minuten började jag ana ugglor i mossen och var tvungen att sticka ut huvudet genom fönstret och se efter vad som orsakade allt detta skakande.

Längst nere stod ett litet barn på 4-5** år som absolut ville ha glödlampan i stolpen eftersom man inte behövde använda lysknappen för att den skulle tändas.



* Datagaderob låter inte fullkomligt, jag tar emot alla förslag på vad jag ska kalla stället. Bild kommer.
** Att barnet var 4-5år är osäkert, jag har väldigt svårt att gissa ålder på människor.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Trots ditt väldigt pressade schema så antar jag att du hinner klämma in mig en sväng på söndagen. Jag kanske kan ställa upp som engelskaassistent eller så. Vi har en klädpåse att rota igenom och en promenad att vandra! Tjing!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits