Valborg

Känns det inte väldigt påtvingat att festa under valborg?
Jag har egentligen ingen lust, så förmodligen bojkottar jag hela evenemanget. Lite eventuellt kan jag tänka mig att grilla och spela lite spel. Det blåser en aning för mycket utomhus för att jag ska trivas och plånboken är en aning för tom för att lägga pengar på inträden, taxi och alkohol. Med andra ord, helt värdelös dag. Sitter dock och överväger om jag bör göra mig iordning och ta tag i lite andra saker. Exempelvis städning, skolarbeten och den där eventuella grillningen. Ska höra med mina kära föräldrar om vi inte kan få slå ihjäl tid på vår altan, det vore ju det absolut skönaste.
Så alla små, och stora, barn därute... Valborg är ungdomsfyllans dag, många gånger har det potential att bli riktigt roligt, men de flesta gånger spårar det bara ur. Ta det lungt! 

Kommentarer:
Postat av: Pillan

eller, så som jag sagt, dra en sväng förbi Posse!

Postat av: Tilda.

oh deprimerad. nu tar du o skriver ett inlägg om att det blir tokmysigt hemma hos mig ikväll :|

2006-04-30 @ 17:06:43
URL: http://pimmelina.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits