Äppelblom å päronblom å plomblomblomblom..

Det slutade med en extra sväng till Nyköping igår iallafall och sent som tusan kom vi hem. Idag sov jag till 16.00 vilket inte var det smartaste i världshistorien. Nu är jag pigg som en lärka med huvudvärk och det kommer förmodligen ta åtskilliga timmar innan jag kan sova på nytt.

I övrigt så är det ganska komiskt att det sällan är folk utifrån som vågar sig på att lämna en kommentar, men igår när jag skrev om nätverkskabeln som jag lyckats få i datorn i fullt mörker och kände mig stolt, då damp det ner 6-7 dräpande kommentarer om hur oteknisk och fjantig jag är. Det är inte så att jag tar åt mig, tekniska prylar är absolut inte min starka sida och jag lider inte för det. Men är det inte halvskumt att medelsvensson rent generellt är bättre på att hacka än att berömma?
Jag kommer nog alltid ha svårt att förstå en viss typ av människor. Misstänker jag.

En av de skönare
musikvideor jag sett på mycket länge. Även en av få.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits