Ibland leker livet utan anledning och då simmar jag gärna med.

Jag är löjligt lycklig men jag kan inte sätta fingret på varför. Helt plötsligt så känner jag för att klä mig i starka färger, sätta på hög skön 70talsmusik i öronen och ta en långpromenad i solskenet.
Det sistnämnda blir knepigt och jag har inte riktigt tid med en promenad, men muiken skrålar för fullt (just nu den galet undervärderade originalverisionen av popcorn*) Det har egentligen inte hänt så mycket bra saker idag, men det känns inte som om det spelar någon roll för att jag ska må bra just nu. Eller.. Jag låter inte det spela någon roll.

Nu ska jag planera vad jag ska shoppa i veckan, packa innebandytrunken tills imorgon och lägga fram allting till julmarknaden. Sedan är det bara att satsa på att inte försova sig. Önska mig lycka till!


LAGFEST IMORGON! Festfixarna ska under bordet!


I övrigt så hjälper det lite att min favorit Markus vann Idol framför R's favorit SnyggErik.
Jag är nöjd.

* Mitt musikaliska kunnande tillåter mig egentligen inte att säga att det är originalet, för det har jag inte en aning om det stämmer eller inte. Men låt mig gärna tro att det är det.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Jag kan nog sätta fingret på varför..

1. "färgglada kläder, sjuttiotalsmusik osv." - Du har blivit en Hippie. Dom är alltid lyckliga, mestadels för att dom alltid är höga.

2. Du är lycklig eftersom du slapp jobba den enormt sega 11-20 tiden igår.

3. Du är lycklig eftersom London är bokat.

4. Du är lycklig eftersom popcornlåten har en psykadelisk inverkan på folk, den gör så att man antingen sliter sitt hår i bitar eller dansar naken av ren, pur glädje. Du drabbades av alternativ nummer två.

Detta är alltså mina teorier, meddela gärna ifall någon av dessa stämmer! Tjing!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits