Snabba rader

Jag har tappat bort fyra linementplåster. Dyrt.

Lyckades somna på dunkudden. Näsan rinner.

Mamma vill att jag ska krångla till min tillvaro ytterligare.

Skolan bråkar med mig.

Boken jag läser just nu är nästan för bra.

Pernilla vill till Peace & Love-festivalen nästa år. Bra band, men jag hade tidigare inga planer på att åka.

Vet fortfarande inte vad det är som luktar från lillebrors rum.

Min mobil har ringt fyra gånger nu, jag orkar inte leta. Det är fredagkväll, då kan man strunta i att svara.

Imorgon är det DERBY!

Det är också jobb och julfest.

Kommentarer:
Postat av: Pillan

En tanke.. OM vi åker på Peace&Love, då ska vi ha ett jättestort tält (jag gillar inte tält), massor med bacardi limón och varsin Homer Simpson ölmugg som finns på gallerix. Trycker man på handtaget till muggen så pratar Homer. Fyllehumor!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits