Libanon...

Igår lånade jag Josef Mengele Eldens Barn av Pernilla och jag sträckläste halva boken inatt. Det är fullkomligt vidrigt att det fanns, och antagligen finns, människor som Mengele.

Har vart en sväng vid Rekarne och hälsat på Karlsson, om 45 min ska jag till Rinman och det är nästan så att man får lust att kika in en sväng på Eskil idag också för att få listan komplett, men det kommer inte hända.

Något som däremot kommer hända är att Josefina och Negern sammanstrålar med oss här i eskilstuna framåt kvällen och käkar Libanesisk mat (Jag är frestad att kalla det libanon-mat, eftersom det är mer lättförståerligt då).

Det som ska göras idag:
- Styrelsemötet.
- Svara jeans inhandling.
- Mat
- Kalla motståndarlag/Sek./Domare

Vad är den riktiga stavningen på Kumguat/Kumquat?

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Frukten heter Kumquat! Info? [Valnötsstor citrusfrukt som man äter hel, med skal och allt. Den syrliga lite beska smaken passar bra i sallader, och särskilt god är den till choklad. Det finns även en syrligare varitan - limequat!]

I övrigt vill jag bara säga att du-vet-vad (l-e-g-i-t-i-m-a-t-i-o-n-e-n) är helt klockren! Hur bra som helst, så nu har jag och vår gode vän Negern planerat allt! Eftersom din mobil är paj så får jag väl skriva allt här; Förfest hos Negern, hör av dig till henne ifall du behöver fixa dricka! Vid tio halv elva tiden - Amazon! Supa järnet, sedan blir det efterfest hos Negern, + att vi slaggar där. ÅH! justja, det blir chips alt. cheeseballz till förfesten! =) NAJS! PUSSSSSS (ssss)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits