Jag ger dig soolen.

Lysande väder, ägnade första halvan av dagen åt att sola. Sen tog jag och Elin en långpromenad och efter det har jag legat på studsmattan i skuggan och läst. Avkoppling på hög nivå. Nu är jag inne för att sätta igång lite musik. Misstänker tyvärr att jag kommer vara tvungen att fortsätta vara inne för att få iordning maten till klockan fyra. Måste diska innan också.

Lika bra. Kan inte låta värmen ta alla mina krafter. Fysträning ikväll också och då lär det bli varmt så det räcker och blir över. Man kan bara hoppas på styrka, kör vi kondition lär jag kollapsa.

Får bli en snabbdusch och sedan matlagning. Idag bjuds familjen på salsakyckling. Hade passat bättre med en sval sallad, men jag hinner inte gå och handla.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits