Veckans Elle-prenumerant.

Att folk tycker om att anmäla mig till gratis-grejer är ett relativt välkänt fenomen. För ett par månader sedan fick jag ett gäng kattmatsförpackningar hem och tidigare fick jag nakenbilder skickade till min telefon i tid och otid. Det senaste var ett gratisnummer av tidningen ELLE. Med i den tidningen låg det ett inbetalningskort ifall man ville fortsätta att få blaskan även framöver. Jag hade inte en tanke på att betala den summa pengar för en tidning som jag tycker är helt ointressant.
Mamma fick iallafall syn på det där inbetalningskortet och trodde att det var till någon av hennes tidningar.
Sagt och gjort, nu kommer det en tidning nerdimpande i min brevlåda titt som tätt.

Hittils har jag inte hittat något av värde i en enda upplaga. Jag tror inte mina intressen är på rätt köl för att uppskatta det hela.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits