Studenten

Gårdagen började inte helt lysande. Jobbade 10-18.30 och det var inte alls roligt att höra studenterna åka förbi på flaken utanför när man själv var tvungen att scanna varor. Men efter jobbet tog den fart på riktigt.
Förfest hos Holmas, där en hel del skitäckliga människor var (3-4st pojkar i storleken mini), Vi löste det genom att helt sonika sätta oss vid matsalsbordet och spela ölspel istället. Har du någongång provat att säga "Sex laxar i en laxask" i onyktert tillstånd? Det är svårt. Laxask blir lätt lasktask, laxtax eller laskax. 

Nog om det. På amazon var det skapligt med folk och de flesta var på toppenhumör. Pernilla räddade världen genom diverse utkast. Fast hon var bra snopen när ett av barnen drar upp ett alldeles eget falskleg där hon faktist är närmare 19. Smått komiskt inslag, men ack så sorgligt. 
Störtskön kväll med alla i det gamla festgänget på samma ställe. Jag kan inte önska mig mer än så.

Efter att jag med vingliga steg tagit mig hem så har jag sovit som en stock. Emil hade vart här med lite grejer från Ikea till mig. Den grabben vet hur man räddar en dag!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits