Historien om en säregen Razzflaska

Japp, vi har förvandlas till den värsta sortens tjuvar här nere. Vi plockar på oss bade det ena och det andra. Hittils har vi två glasunderlagg, saltkar, kinapinnar, badsalt, tonvis med toarullar (det behövs faktist, vår städerska är snålheten själv), snapsglas och det senaste är en nästan tom Bacardi Razz flaska.
Fast den sistnämnda ska vi lämna tillbaka. För att ni ska få en fullständig bild av historien om flaskan så börjar vi från början.

Ambassaden, vårat favoritställe där vi börjar alla utekvällar.
Det är lite för kallt och vi har beställt in lite för många drinkar. Tre grabbar från Göteborg slår sig ner vid vårat bord och vi ägnar större delen av kvällen åt att försöka slingra oss ur deras närmanden. En av pojkarna köper en ros till J (Och hon gick på den! Rookie!) och det hela slutar med att vi glatt får följa pojkarna dit dem vill för att inte lämna henne i sticket med grabben hon valde att utnyttja for kvällen (/blev utnyttjad av?)  Det ville sig inte bättre än att vi hamnade på en strippklubb. Halvtjocka söndersminkade brudar som slänger sig runt stolpar i på tok för lite kläder. En kvart stod vi ut.
Taxi hem till grabbarnas hotell och det är nu Bacardiflaskan kommer in i bilden.
J bestämmer sig för att sova där och jag och Elin väljer att vara kvar en stund för lite groggar och kortspelande. När vi går sa tar vi av någon anledning med oss deras flaska. Det är ju trotsallt fantastiskt god sprit.

Vi sover. Mycket.

Idag efter en dag i solen var vi lite rastlösa så vi vandrade iväg med flaskan och köpte en engångskamera. Sedan fick Bacardin vara med på turne, den är med på kort överallt. Vi har nu lämnat in rullen på framkallning och imorgon ska vi på något fiffigt sätt lämna tillbaka flaskan tillsammans med bilderna. Självfallet så vet dem inte om att vi tagit flaskan (de var så borta igår så det är tveksamt om de ens kommer ihåg att vi var där) , vi är absolut inte med på bilderna och vi ska inte vara med när de får flaskan.
Relativt givande tidsfördriv. Razz-turnen kommer att komma som ett inlägg så fort jag har tillgång till ett USB-uttag.

Nu ska jag duscha och göra mig vacker. (Japp, jag har roat mig med att klistra in å ä och ö bara för er skull)

Kommentarer:
Postat av: tilda

hahahhaha ni är för roliga ^^,

låter typsikt josefina förresten ;) rookie.
haha.

Postat av: Negern

Ja, vad ska man säga. Ni och era turnéer:)Ja det där med strippklubb det är väl inte eran grej men jag skulle i alla fall vara stolt över att kunna säga att ja har varit på en.HAHA. Ja själv jagar jag kor.(jag berättar mer när du kommer hem) Imorgon ska jag på fest hos Albin kan bli kul. Jag ,david och Albin. haha. Nej nu måste JAG göra mig vacker för det där jävla Centermötet på solbacka)gratis mat) haha kram

2006-11-10 @ 16:02:29
URL: http://negern.blogg.se
Postat av: Josefina

Jag är ingen rookie, jag hade tagit honom med eller utan blomma..grr

2006-11-11 @ 12:27:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits