Ledig till på torsdag!

Så är det, räkna med ett och annat Blogginlägg imorgon med andra ord. Pernilla ville att jag skulle följa emd till Eskilstuna, men jag skulle inte ens ha råd att äta och ännu mindre handla något så jag lär få avböja.

Mina tre veckor utan att göra något kan bli småkomiska.
Tabletterna medför vissa biverkningar som jag annars brukar uppleva sena nätter på vägen hem från krogen. Att gå rakt är i princip omöjligt, jag är yr som en åsna hela tiden och att inte vingla till titt som tätt kräver stor koncentration. Där kommer nästa del av det hela, jag kan omöjligt fokusera mig på en sak eller vara det minsta koncentrerad i en längre stund. Småjobbigt, det måtse man erkänna. Hela dagen har känts som en gratisfylla i skolan. Förvisso blev det en aning roligare att traggla spanskagrammatik, men det känns endå som om jag hade föredragit lite ont i magen än detta.

Fast å andra sidan så är biverkningar något som man inte styr över ,och enligt egna erfarenheter, aldrig något positivt.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Dumma du.

2006-09-12 @ 14:43:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits