Solen skiner på kaniner

Jag fick massor av bra förslag från Pernilla på saker man kan göra när man har tråkigt och det enda jag aknske inte är helt på är väl att än en gång sätta sig in i html-kodernas mystiska värld. Får leva på de kunskaper som finns helt enkelt.

I övrigt så erbjöd sig mamma just att betala ett H&M paket åt mig. Just för att hon själv ville beställa men inte orkade fixa in koder och liknande. Därför ställde jag glatt upp och jag fick ta precis vad jag ville. Blir det bättre än så? Idag är det tveksamt. Dessutom har jag beställt 14st tokbilliga böcker. Jag ville inte ens läsa alla, men det är böcker som kommer vara bra att ha vid poolkanten på Cypern. Pocketböcker av bristfällig kvalitet gör det inget om någon skvätter vatten på.

Nu ska jag rusa ner till Hammarvallen och träna tjejerna i innebandy. Förmodligen hinner jag provskjuta nya klubban lite också. Dock så krävs det lite planering för att få ihop en träning utan att jag själv anstränger foten. Inga gravt krångliga övningar på schemat idag med andra ord. Sanna kanske också har förberett något och då får vi se vart det lutar.

Tjipp tjipp!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits