Veckans frågor

Påsk
·Hur firar du påsken?

På jobbet, alla storhandlar i påsk. Iår blir det förmodligen mitt i flyttrus också. 1995 under påsken flyttade vi också och jag hoppas på samma fina väder som det var då.

·Vad klarar du dig inte utan i matväg under påsken?
Vad äter man egentligen under påsken? Prinskorv? Jag hatar ägg och det är väl huvudfödan under helgen.

·Brukar du ge/få påskägg?
Jag brukar få påskägg av mormor och farmor, men sällan med godis i. Det passar mig utmärkt.

·Brukar du skicka påskkort?
Nepp, fast Elin och jag tänkte göra det iår. Men nu är det nog aningen för sent.

·Vad skulle den ultimata påskpresenten till dig vara i år?
En ny säng, krukväxter till fönster, tapeter, dushdraperi..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits