Saker som just nu stör mig

1. När folk ställer in min matlåda i vår på tok för kalla kyl, hade jag velat ha den där så hade jag ställt den där.
2. Innebandy och positioner. Jag vägrar att lägga 1700+ kostnaden för nya inneskor på att få spela back ett år till, jag är utled på det.
3. Jobbet, jag  får ont, kunderna använder sällan hjärnan och jag börjar misstänka att mänskligheten ligger mer illa till än vad någon har anat.
4. Skolan, allt analyserande och diskuterande gör att jag somnar direkt. Då är det svårt att plugga.
5. Dammråttorna i hörnen av mitt rum, jag avskyr att dammsuga men nu har jag nog inget val.
6. Vädret. Fint väder - Jag jobbar. Regn - Jag är ledig.
7. Antalet dagar kvar till löning, det är ohyggligt långt.

Kommentarer:
Postat av: Pimp D

Det var inte mycket bra där inte du. Men vet du vad, Mario Kart i kväll kommer åtminstone bli ett plus. Dessutom kan vi ju säga, om du vinner ibland, att det är för att muntra upp dig :P Toppen aiiight!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits