Vad göra?

Imorse var det segt att ta sig iväg till jobbet, eller i förmiddags ska man väl säga. Började vid tio vilket låter underbart för mina öron, men det har varit en ruggig dag. Strunt samma, jag och Sara fikade lite på slutet och humöret steg avsevärt. Nu har det dock bytts ut mot en obehaglig klump i magen...

Varför fungerar inte mitt inlogg till distanskurserna?
Har mailat och frågat. Får jag inte svar innan imorgon får jag sitta och ringa runt tills det händer något vettigt. Trött blir jag.

Däremot kan jag glatt upplysa om att mina gamla klasskompisar slipper den mindre mysiga idrottslärare som härjat på skolan. Han har försvunnit till Stockholm och förhoppningsvis blir han kvar där.
Den enda människa som någonsin lyckats få mitt idrottsintresse att sågas i delar och nästan brytas ner. Farväl!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits