Hejdlöst effektiv

Jag slutade för 24 minuter och har hunnit posta julkort, fixat mat, slängt i en maskin tvätt och lagt den andra i tumlaren. Sådant som annars tar en evighet för mig att få tummen ur och ta tag i. Nu ska här betalas räkningar så det står härliga till.

Det sista som hände på jobbet idag var att ett barn klättrade på en kundvagn, välte den och fick alla varor över sig. Hatar när barn gör illa sig.

Snart är det träning. Jag är otaggad, men det ska nog gå att pressa sig igenom två timmar idag också. Min vad har börjat krångla, jag har svårt att förstå varför jag aldrig kan få vara helt skadefri. Alltid är det något som spökar. Tanten på apoteket och David var rätt överens, det låter som en överbelastning. Med tigerbalsam och lite vilja så behöver jag inte vila förrän juluppehållet så det ska nog gå vägen. Lite gnäll kan folk få stå ut med dock och det ber jag om ursäkt för på stört.

Eksem eller nåt på magen, kan det försvinna? Vart kom det från? Vad är poängen?

Kommentarer:
Postat av: ebba

Hur ställer du dig i pälsfrågan? Är det rätt eller fel att klä sig i päls? Svara gärna i min blogg! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits