Jag är väl lite tågtokig.

Den här dagen har gått oerhört snabbt. Vaknade upp utan alltför många timmars sömn i bagaget och gjorde mig iordning ruggigt snabbt. Franzen hämtade upp mig och vi begav oss till Örebro. Som vanligt så var denna resa mestadels transportsträcka fram och tillbaka, kort väntan på sjukhuset och inte så mycket mer. Trevligt var det iallafall och vi lyckades tagga upp varandra rejält. Det hela resulterade i att vi om en timme ska göra ännu en utflykt. Lite hemlighetsmakeri krävs eftersom folk i denna stad är tenderar till att prata skrämmande fort. 

Jag har också städat hela mitt rum och nu åker den människa, som vågar sig på att tänka orena tankar innanför mina väggar, på rejält med smörj. Pling-plong tåg nästa. Minns ni ramsan?
Dagens mat blev lysande. Lite stark för att falla mamma i smaken, men alla andra verkade nöjda. Jag gillade min salami-pasta-röra. Som vanligt när jag lagar mat så är det kladdigt, innehåller pasta och går fort att göra.

Nu ska jag byta om till träningskläder och sedan återgå till den överintressanta filmen stinsen brinner

Kommentarer:
Postat av: Pillan

Det är lite dött här.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits