Bloggdjungeln.

Senaste timmen har jag suttit och slösurfat runt bland bloggar, inte dem jag brukar läsa utan vad jag trodde skulle vara nya, spännande, roliga bloggar. För mig finns det egentligen ingen roligare läsning än när det rör andras liv, vardag och funderingar. Senaste timmen har jag varit inne på säkert 60 olika bloggar som är så äckligt snarlika varandra så man börjar fundera. Bloggar alla om mode och skönhet?
Gillar alla exakt samma saker? Trånar alla efter samma väska? Är alla stora fan av både kilklack och peeptoe?

Nu säger jag inte att det är fel att vara modeintresserad, det är jag också, men på mitt sätt.

Jag spyr på dagens-outfit inlägg och jag-måste-ha inlägg.

Alla modebloggare som numer har en anledning att hata mig;
Har det hänt något spännande idag eller har det bara kommit in nya klänningar på asos?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits