Halvtomt eller halvfullt?

Jag har rensat rummet på saker jag inte behöver. Stora som små. Det tog tid och det var tråkigt, men nu kan man faktiskt se att min Ikea-pryl som hänger i taket inte är lika överfull och att datagaderoben helt plötsligt bjuder på oanade utrymmen.

Jag hittade en gammal skiss av ett ansikte jag gjort, tanken är väl att jag ska göra klart den någongång. Får se om det händer. Hittade också ungefär tre miljoner halvtomma tuber med hårjox, lotions, schampoo, solkrämer, ansiktsmasker och liknande struntgrejer som man sparar på sig bara för att. Vid datorn låg närmare tjugo
Offside tidningar som även dem, bor i vår soptunna tills vidare.

Frågan är bara vad man gör med alla Diplom, medaljer och små, vad-det-nu-heter-, minibucklor.
Man har ingen användning alls för dem och de är mest ivägen, men det känns fortfarande dumt att slänga DM-medaljerna, Guld-diplomen osv, det är trotsallt många minnen och mycket jobb bakom dem. Jag la dem i en förvaringslåda tillsammans med mina Hultsfredsjeans tills vidare. Har du någon vettig idé så kläck den gärna!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits