I'm just a brick in your game.

Albin, Skoog och Albert hämtade upp mig efter jobbet idag och vi bestämde oss snabbt för att hyra film,
Den ena blev helt överskuggad av den andra.. namnen är för mig en gåta, sådant lägger jag inte på minnet. Men i den andra var han i Napoleon Dynamite med och de spelade galet mycket baseball. Störtskön.

Emelie och David dök upp efter en stund och kvällen slutade med Saw 3 hemma hos Franzéns.
Galen film, inte riktigt så äcklig som jag väntat mig, men tillräckligt.

Imorgon jobbar jag 10-18.30 och min så gott som lediga vecka försvann rätt fort. På det ursprungliga schemat så skulle jag endast ha jobbat fem timmar idag och varit ledig resten av tiden. det har utökas med jobb Tisdag, Onsdag, Fredag och Söndag. Förhoppningsvis så ringer dem inte om fler tider nu, jag är lite för sniken för att säga ifrån när de väl ringer. Det brukar bära frukt vid löningen sedan.

Ska försöka ta mig upp riktigt tidigt imorgon så jag hinner ringa och kolla vad jag fick på mitt matteprov och göra klart allting inför skolstarten nästa vecka. Somliga kan bara traska iväg och sätta sig vid bordet för att bli itvingade massor av meningslösa fakta. Jag har tvingats slåss för att få göra just den biten, okompetenta lärare och tvivelaktiga ämnen är för mig en enda jävla gåta. Svenska skolan är ett helt mysterium. Men nu ska det ordnas upp, det är nummer ett av mina nyårslöften. Jag ska göra klart gymnasiet iår. Om det så kräver att jag lägger ner andra delar av allt jag pysslar med.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits