Nikotinrus

För det första så vill jag upplysa världen om att det var en månad sedan jag tog en snus senast. Fyra veckor är en rätt massiv tid. Att jag under denna tid har sparat närmare 500 kronor (uträknat innan prishöjningen, har ingen större koll på vad en dosa kostar efter) känner jag dock inte av nämnvärt. Det värsta suget är över och sätter bara in då och då, oftast när man förut alltid tog en för att slappna av. I kassan under monster-jobbtiden, efter en överjävligt dålig match, till morgonkaffet... skulle kunna fortsätta en stund till.

Iallafall, 1a månaden är avklarad och det har gått relativt smärtfritt.


Kommentarer:
Postat av: Robert

Vill du sluta snusa verkligen?=)

2007-03-06 @ 12:39:44
Postat av: matilda

Jag tycker att du är duktig ^^,

Postat av: Elin

Jag är STOLT över dig. Ruskigt stolt. Som en mor. När ska vi ses?

2007-03-07 @ 12:12:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits