Den gröna grodan

Min groda har blivit lite efterfrågad (Pernilla ville höra), så jag får väl dela med mig av skönheten..

Jag sitter i kassan och är på för-mycket-kaffe-och-för-lite-sömn-humör, vilket innebär att man är pigg och virrig en stund fram tills man blir ruggigt dåsig. Vid det här tillfället var jag i det snurriga stadiet.
En kund slänger upp sina varor och jag scannar in dem. Så långt allt väl.
Han räcker fram en rabattkupong och följande utspelar sig;

"Jahaa, då behöver jag en liten autograf här för att rabatten ska gälla..."

Kunden suckar lite och skriver på. Jag vill skämta till det och få upp hans humör och drar det otroligt klassiska och torra...

" Fint, då får du bli rik och berömd nu då så jag kan sälja den här dyrt..Ha ha ha"

Han flinar lite sarkastiskt och går och packar ner sina grejer. Kvar sitter jag och tycker att han var otroligt otrevlig som inte ens kan låtsas skratta. Jag flinar minsann glatt åt alla återkommande dåliga skämt. Nåväl, när han lämnat butiken kommer en av mina kollegor fram och garvar.

Människan har medverkat i ett gäng filmer och ska tydligen vara både rik och berömd redan. Bra.

Kommentarer:
Postat av: Johannes

Vem är människan?

2007-10-29 @ 23:31:10
Postat av: Sandra

Haha va kul. Jag undrar samma, vad heter han? :)

Postat av: Matilda

hahahahhahahahahhahahhahahahha

2007-10-30 @ 17:30:35
URL: http://pimmelina.blogg.se
Postat av: Thess

Jag skiter i vem det är du. DU är pinsam i vilket fall.

2007-10-31 @ 10:14:56
URL: http://climax.blogg.se
Postat av: nathalie

jag tycker det var klockrent :) men petra.. sov mer och drick mindre kaffe så kanske det funkar nästa gång ;) haha..

2007-11-01 @ 16:42:06
URL: http://dealskardig.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits