hmmm.. jasså!?

En helg i Örebro rikare och några kronor fattigare. Helt okej har det varit ialafall, även om man var mer trött än medel och blev ruggigt sugen på att spela själv.

Imorgon åker karln till Sundsvall och jag är hemma själv till på torsdag. Det innebär förmodligen ínge större ändring i mitt schema förutom att jag måste tvinga folk att umgås med mig när jag har dötid.

Träningar Tis, Ons, Tors och två matcher på Söndag. Svårt att bestämma sig för vilken match som jag ska spela, beror lite på hur mycket folk som blir uttagna mot Onyx. Får vänta och se med andra ord.

Lite jobb stundar också, denna vecka kantas av alla möjliga skittider. Snittar nog på ungefär fyra timmar per dag. Fruktansvärt träligt, men bättre dagar kommer.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits