Då börjar vi igen.

Jag har precis avnjutit min sista snus. Den var god.

Detta ska gå bra. Har snart klarat tio minuter, dags att flytta de dosor jag har kvar till säkert ställe snarast. Känns dumt att slänga bort när jag likagärna kan ge dem till Pernilla så hon överlever helgen. Jag kommer kanske göra det. Strategin är att hålla mig sysselsatt, det skulle i första hand vara med träning eftersom jag aldrig känner suget under hårda träningspass, tyvärr så hann min allergi före mig i planeringen så nu under helgen får jag roa mig med diverse inomhusaktiviteter som inte innehåller konditions eller styrkebitar. På måndag har jag råd att köpa medecin så då bör det gå relativt bra.

Imorgon blir det sovmorgon, promenad till Ica för att lämpa av dosorna och köpa nikotinfritt, eventuellt innebandy på hammarvallen, bilresa och melodifestivalen på plats i Linköping.

Söndag räknar jag med att sova länge, laga mat, städa, gå till jobbet, gå hem och sedan sova.

Måndagen är klurig, men jag ska nog ordna det också.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits