Fingrar, mobiltelefoner och lite arbete.

Jag stukade ett finger på träningen igår. Har någon ën idé om hur jag lyckades så tas den tacksamt emot. Galet skum situation. Jag och lillen jagade efter samma boll och helt plötsligt kändes det som om mitt finger gick av. Liten flashback till min korta men intensiva basketkarriär där, min talang tillät mig inte att ta emot bollarna på ett bra sätt utan jag var rätt duktig på att skada fingrarna, men det har sällan stoppat mig så idag är de vanskapta åt alla möjliga håll. Oerhört smickrande.

Hittade precis karlns mobiltelefon som han söp bort i lördags, såg den ligga under sängen från min datorplats i soffan. Klantskallen har förhoppningsvis inte hunnit köpa en ny. Har jag sagt att mitt kontokort än en gång är borta?

Jobbet var det ja. 9-11.50 och 14-17 är det som hägrar idag.

Kommentarer:
Postat av: Jimma

Vem är klantskallen? :D

2008-02-19 @ 17:31:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits