Redan varit vaken ett halvår för länge.

Skjutsade karln till jobbet för en halvtimme sedan eftersom jag behöver bilen idag. Dags för besiktning och som tur är så ställer D upp och följer med. Jag har inte en aning om hur sådant går till och då blir jag hispigare än en finsk tant ute på resa.

Min morgonkick, det vill säga min Froosh smoothie, skär sig just nu något helt fruktansvärt mycket med tandkrämen men förhoppningsvis så vaknar jag till lite iallafall. Jag är fast vid att dricka saker med sugrör i några dagar känns det som, mina sår på läppen har svullnat till enorma propotioner och de svider och kliar. Tackar gud för compeed munsårsplåster (även deras skavsårsplåster när jag tänker efter, de har räddat många dagar)

Dagarna går nu skrämmande fort och om bara fyra dagar är det dags att sluta snusa. Tanken är att jag ska klara 20 veckor och få en utekväll av F. Eftersom jag just nu inte har råd att misslyckas och bli tvungen att istället bjuda henne, så måste jag på något vis åtminstone hålla upp tills ekonomin har kommit på rätsida.

Efter en hel måndag med 410 pund i fickan så börjar jag känna att det närmar sig. Måste leta fram passet och växla in lika mycket pengar till innan jag har full koll på tillvaron.

Kommentarer:
Postat av: Inela

ha en bra dag ! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits