2007 i ord

Saxat från bloggåret som gått. I vilka sammanhang får ni själva gissa.

Hund eller katt?
Hahaha. Jag hatar katter. De är hemska, falska, opålitliga och dessutom fula. Struntar fullkomligt i om ni tror att det ska gå att "bota" mig från detta, det är som att försöka tänja ut en människa som föddes kort. Ge upp, jag hatar pälsbollarna och vill inte ha något med dem att göra.


Kom i sista stund på att det är jag som bör hitta till hallen. Hedebyhallen, misstänker att det är Vagnhärad och där har jag varit ute och vinglat på inlines för en atans massa år sedan. Pice of kaka.
Undra om det ens finns någon hall i själva Trosa


Min banantröja stryper mig. Fan ta banantröjan.


Gav jag bort spriten igår?
Haha way to go hoe.


16 minuter tills tåget går  och jag har inte bytt om, när ska jag lära mig att vara som folk?


En tio minuter lång telefonkavalkad väckte mig. Salig blandning av hemtelefon, snooze-signal, mobiltelefon och som pricken över i; hunden. Han ylar nämligen när mobiltelefoner ringer. Det tog iallafall en liten stund innan jag erkände mig besegrad.


Om någon magisk människa tycker minsta synd om mig så vore det en god gärning att trolla bort vår överhurtiga spinning-tränare. Att köra en timme cykel för att sedan gå in i hall känns som en pinne i ögat. Avskyr träning utan boll.  


Vårat företag Partybridge, som ägnar större delen av sina möten åt öl och Djungel George filmen, vann idag pris för bästa innovation. Nytänkande på hög nivå med andra ord.


Mår som en piraya på grönbete idag, inte helt underbart med andra ord.


Jag har länge klagat på att S-tangenten på tangentbordet är skum och att det ofta är därför jag missar s i vissa ord. Nu börjar jag tro att det bara är inbillning, det är nog helt enkelt så att mitt vänster ringfinger bara är slappt. Kom på mig själv att bara lå lite lätt med det i luften förut när jag skulle sätta ett stort tjusigt S i början av en mening.


Valborg iår firades i lägenheten, vi började med en trerätters middag, fortsatte med strawberry margaritas och avslutade med en hederlig fylla.


"I wanna be a proffesional monsterkiller" - Från tv-serien Angel, Tv6


Jag klarade det och får numer blåsa runt i bil på eget bevåg


Hel, ren, hemskt mätt och med en svidande panna så har jag redan lyckats tagga om inför Peace & Love


Vårat internet fungerar ungefär varannan dag just nu. Jag är lika glad som en gråsugga.


Piratkänslan infann sig lite i efterhand och idag känns det som om jag är ute på nåt av de sju haven.


Om ni under dagen försökt fått tag på mig så kan jag vackert erkänna att jag någongång igår tappade bort min mobiltelefon. Har goda förhoppningar om att den ska dyka upp dock, gör den inte det så befinner jag mig just nu i ekonomisk kris.


Jag får krupp på mig själv. Jag kan hålla reda på alla seriematcher vi spelar under en hel säsong, komma ihåg motståndarnas spelstil, värvningar, hallar, speciella frisyrer osv... men jag missar ALLTID tandläkartider.


Jag vill bara påpeka att jag struntar fullständigt i hur Darwins lära påverkade kristna människor för en himla lång tid sen...


Jag fick just
"Jag visste att du var och hämtade kameran"
till
"Jag visste att du var ute och rännde efter karlar"


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits