Sen 2006 uppdate

Minns ni min lista om 2005? Här kommer årets!

Saker som jag minns med glädje
Hultsfred
Bulgarien
Peace & Love
Cypern
Tyskland
Åland tournament
Personalfetsen på Yxtaholm
Shoppingmanin
Långa tv-spelskvällar hos Franzéns
Nyårsfirandet
Örebrocupen med F91

9 människor som lyst upp året
Pernilla
Negern
Elin
Albin
Josefina
David
Jonsa
Cilan
Tilda

8 saker jag stört mig på
Skitsnack inom laget
Meningslösa lektioner
Överfixade småbrudar
Tjatet om att fixa körkort
När man vart tvungen att upprepa saker
Tidsoptimister
Negativa människor
En halv miljon kunder på jobbet

7 känslor som inufunnit sig
Glädje
Smärta
Lättnad
Irritation
Likgilthet
Stress
Frustration


6 fester som varit bra nog att förtjäna ett omnämnande
Hultsfred med kaisa, dissdagen
Cypern, Bardisk kvällen
Bulgarien, Tequilakvällen
P&L, två första dagarna
Nyårsafton, ös.
Amazon, alla utom två.

5 tråkiga händelser
Skolgången
Dubbelbokningar
Minnesluckor
Folket som for
Diverse tjafs

4 ständiga funderingar (så gott som samma varje år)
Hur många isotoper har Uran?
Hur lär man sig lyfta på ett ögonbryn?
Vad ska jag göra i framtiden?
Vad fan händer med skolan?

3 användbara ord/uttryck
Eventuellt
Clean
Hajde

2 drömmar man minns
Alla gånger jag drömt att jag gjort de viktiga saker som borde göras dagen därpå.
Drömmen om att Igor, min tatuering, blev levande och bet mig i hälen.

1 sista önskan detta år
"Förhoppning om att 2006 blir ett mer muntert år med mindre problem" skrev jag 2005, det stämde väldigt väl, detta år har jag seglat runt och bara haft det bäst. Nu under 2007 hoppas jag bara på att ha minst lika roligt och att skolgången ska lösa sig en gång för alla.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits